اونبارم یه عالمه آدامس خریدم گذاشتم توی داشبورد ماشین اقای زنبور ، دفعه بعدش که سوار ماشینش شدم چک کردم نبودن :((((((( گفتم کجاس آدامسام
گفت ؛ داری خیلی زیاد میخوری ، جیره بندی کردم ://///// بعد یدونه ادامس نصفه گذاشت کف دستم -_- مردک عوضی
حسش نی...ما را در سایت حسش نی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 59 تاريخ: دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت: 22:59
تا اینکه امروز خودم تنهایی و بدون هیچ کمکی حلش کردم
بعله خانوم "ش" شما عن شدی ، تا تو باشی دیگه الکی بامن لج نکنی :))))))))))))
حسش نی...ما را در سایت حسش نی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت: 22:59
ما را در سایت حسش نی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 87 تاريخ: دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت: 22:59
کاش اون لحظه که دست میبرم تو موهات و چشمات ملتمسانه بیشتر میخواد ، خودت رو میدیدی
حسش نی...ما را در سایت حسش نی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت: 22:59
ایشالا مشروطی قسمت همه
حسش نی...ما را در سایت حسش نی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 63 تاريخ: دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت: 22:59
ول کن لامصب
حسش نی...ما را در سایت حسش نی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 63 تاريخ: دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت: 22:59
ما را در سایت حسش نی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت: 22:59
پ.ن: این سردردای تخمی من کِی تموم میشه ؟!
این بغض کوفتیم داره خفم میکنه -_-
حسش نی...ما را در سایت حسش نی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 86 تاريخ: دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت: 22:59
کی قیافه عن همکارارو تحمل میکنه؟! تازه باید شیش ساعت آرایشو روی صورتم تحمل کنم -_- خداشاهده فقط واسه شامش میرم :))))
حسش نی...
ما را در سایت حسش نی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 63 تاريخ: دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت: 22:59